sobota, 7 września 2013

Klasyka gatunku- makijaż na każdą okazję i dla każdego

Cześć moje Drogie!
Dzisiaj klasyka gatunku- bezpieczne brązy i usta w dowolnym kolorze- bo do tego makijażu oka pasuje absolutnie każdy kolor. Miał być wieczorowy, ale jak dla mnie to dzienny. No, ale wszystko kwestia gustu ;) Ja akurat nie trzymam się wyznaczonych przez guru granic i trendów- dla mnie makijaż to sztuka, a w sztuce wszystkie chwyty dozwolone. Bo makijaż to nie tylko coś, co ma upiększać, ale również coś, czym powinnyśmy się bawić i eksperymentować. Ale, wracając do tematu: zmalowałam takie delikatne (?- wiem, wiem, zależy jak dla kogo) coś:





LISTA KOSMETYKÓW UŻYTYCH W MAKIJAŻU:
1. Baza: FM, kremowa
2. Podkłady: FM, Alabaster&Nude Beige
3. Korektor: Miss Sporty, 1
4. Puder: My Secret, transparenty
5. Cienie:
    brwi: Inglot 378 mat
    oczy: NYC, paletka 941, Smokey Bronze
6: Eyeliner: Wibo
7. Tusz: L'Oreal, False Lash Wings
8. Kredka: Astor, 098 Glam White
9. Pomadka: Manhattan, 39C
10. Róż: FM, Golden Toffe
11. Bronzer: Wibo

I jeszcze tutek:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz