czwartek, 15 sierpnia 2013

Makijaż z wybiegu: Jason Wu- jesień/zima 2013/2014 / Make-up from the runway: Jason Wu- autumn/winter 2013 / 2014

Cześć moi Drodzy!
Tak ostatnio przeglądałam propozycje projektantów na najbliższy sezon. Niezmiernie się cieszę, że do łask powraca mocno podkreślone na czarne oko. Ten look aktywował Jason Wu i zainspirował mnie do zmalowania poniższego makijażu ;) A że ostatnio wygrało mi się przypadkowo zestaw L'oreala, to musiałam jakoś to spożytkować ;)


Hello my Dear!
So recently I looked proposals of designers through for the nearest season. Exquisitely I am pleased that he is returning to pardons firmly underlined for the black bow watch. The one look Jason Wu activated and inspired me to make of following make-up;) and since recently won for me oneself by chance set L'oreal, it I had to somehow use it up;)
PS: Sorry for possible mistakes- I didn't use to use English for a very, very long time ;)


Jak i czym go zrobiłam:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz